Taken in je administratie
Het aantal administratieve taken is heel breed en divers. Een takenpakket bestaat onder andere uit:
- Verzamelen en beheren van gegevens zoals bv. klantenbestanden.
- Klasseren van papieren en facturen.
- Aannemen van telefoons.
- Nota’s schrijven.
- Brieven en facturen opmaken en verzenden.
- Data input.
- ….
Voor het uitvoeren van administratieve taken wordt een nodige dosis nauwkeurigheid verwacht. Het is belangrijk dat je accuraat en precies te werk gaat. Aangezien het takenpakket zeer divers is en je daarom snel moet kunnen schakelen, is het belangrijk dat je flexibel ingesteld bent.
Administratieve taken bij Addmodum
Bij Addmodum bieden we drie administratieve diensten aan, die bevatten elks specifieke taken.
Boekhoudkundige taken
Boekhouding bevat veel administratieve taken. Wij zorgen graag voor de juiste opvolging en houden je boekhouding op orde. Dit doen we steeds door een wekelijkse opvolging in blokken van 4 uur. De taken die hierbij komen kijken zijn:
- Verwerken van in- en uitgaande facturen
- Boekhouding clean houden
- Opvolging documentenstroom
- Debiteurenbeheer
- Financieel luik met onder andere rappelbeheer
- Ontbrekende documenten opvragen
- Onkostennota’s van personeel
- Opvolging van betalingen
- Visum verwerken
- ….
HR taken
Je kan op ons rekenen voor de administratieve en de menselijke kant van je personeelsbeleid. Taken waar we ons voornamelijk mee bezighouden zijn:
- Opvolging sociaal secretariaat
- Pensioensparen
- Verzekeringen
- Verjaardagen & feestelijkheden
- Arbeidsreglementen
- Overeenkomsten
- Financiële voorstellen medewerkers
- Voordelen voor medewerkers zoals maaltijdcheques etc.
- Aangifte arbeidsongevallen
- Wagenbeheer en tankkaarten
- ….
Allround administratieve taken
Ons team staat dagelijks KMO’s en zelfstandigen bij in de administratie van hun bedrijf. De Taken die wij op ons nemen zijn:
- Algemene administratie
- Facturen verwerken
- Aankoopbeheer en orderverwerking
- Veiligheid & preventie
- Bestellingen van klein materiaal
- Beheer van kmo-portefeuille
- ….