Administratiekantoor
Addmodum staat zelfstandigen bij als extern administratiekantoor. We brengen orde & rust in je administratie en volgen ze wekelijks op. Zo ben jij zeker dat al je facturen, paperassen en personeelszaken op tijd opgevolgd worden.
Wat doet een administratiekantoor?
Als administratief kantoor spelen we op verschillende disciplines. Ons team bestaat uit verschillende specialisten in hun divisie. Door hen samen te brengen geniet jij van continuïteit en een specialist op elke taak.
Alle soorten administratie
Dankzij een team met verschillende expertises kunnen we jou volledig ontzorgen. Het verschil met een administratief freelancer is dat je niet afhankelijk bent van 1 contactpersoon. We vangen ziektes en vakantie op en garanderen jou continuïteit in je administratie.
Als administratiekantoor kunnen we dus de juiste pion op de juiste positie inroepen. Zo ben jij zeker dat je administratie op rolletjes loopt.
- 82 jaar samengestelde ervaring, onmiddellijk inzetbare kennis
- In-house expertenteams (HR, boekhouding, administratie)
- Gegarandeerde permanentie
- Al vanaf 2 uur per week
- Eigen uitrusting (computers, …)
- Ook bij jou op kantoor
Administratiekantoor
We zetten ons dagelijks in om jou van je administratie te ontzorgen. Ons kantoor zet de puntjes op de i en slaagt de brug tussen jouw bedrijf en je externe accountant.
Zo helpen we
- Algemene administratie
- Facturen verwerken
- Aankoopbeheer
- Veiligheid & preventie
- Boekhouding clean houden
- Opvolging documentenstroom
- Debiteurenbeheer
- …
Een administratiekantoor om op te bouwen
Onze klanten ontzorgen, daar komt het op neer. Niemand is graag bezig met administratie, bijna niemand dan toc. Enter Addmodum, wij zijn jouw administratiekantoor en zorgen dat alle ditjes en datjes in orde zijn. Jij hebt een vraag? Wij zorgen voor een oplossing.
Addmodum ontzorgt ons volledig van onze administratie rond facturatie en algemene ondersteuning. Al onze post komt ondertussen rechtstreeks aan en wordt verwerkt in het systeem.
Ik krijg een makkelijk overzicht met zicht op de cijfers, top! Niets is te veel, na een belletje is het uit mijn hoofd en maken zij het in orde.
Je administratie op orde dankzij een extern kantoor
Wij zijn geen boekhouder, wel bouwen we de brug tussen jou en je boekhouder. Zo bespaar jij op je boekhouder en kan je boekhouder focussen op wat ze het liefste doen. Je administratie wordt wekelijks opgevolgd door ons team, zo heb je steeds een actueel zicht op je cijfers, mis je geen facturen en wordt je personeel opgevolgd.
We bekijken graag hoe we jou kunnen ontzorgen.
Een administratiekantoor inhuren
Je kan ons uiteraard inschakelen voor jouw administratie. We werken steeds op maat. Hiervoor komen we graag eens langs, zo kunnen we jullie situatie in kaart brengen. Het ene bedrijf zoekt vooral HR ondersteuning terwijl anderen beroep doen op een administratiekantoor voor hun facturatie.
Wij zijn een online administratiekantoor
Dat wil zeggen dat we jou volledig online kunnen ondersteunen. Heb je liever dat we ter plaatse komen? Geen probleem! We merken echter dat voor de wekelijkse administratie veel digitaal kan verlopen. Zo kunnen we jouw opvolging het effectiefst inzetten.
Schakel een extern administratief medewerker in van Addmodum
Doe beroep op een extern administratief medeweker van Addmodum en haal een volledig team van experten in huis. Niet letterlijk, maar op afstand. Zo focus jij je dagelijks op de kern van je bedrijfsactiviteiten.
Vertrouw op onze expertise op vlak van administratie, financiële administratie en HR. Schakel Addmodum vandaag nog in en bespaar onnodige personeelskosten en bijhorende kopzorgen.
Ook expert in het uitvoeren van deze taken? Bij Addmodum houden we altijd een stoeltje extra vrij, vraag gerust informatie om ons team te versterken.
Hoeveel kost een administratiekantoor?
Ieder administratiekantoor hanteert andere tarieven. Afhankelijk van het takenpakket zal je dus tegen andere kosten aanlopen. Om je een correct beeld van de prijs van een administratiekantoor te bezorgen maken we graag een offerte op maat. Zo weet je precies hoeveel het kost om je administratie uit te besteden.
Hoe werkt ons administratiekantoor?
Je kan bij ons terecht voor wekelijkse administratieve ondersteuning, vanaf 2 uur per week. Die uren kunnen we flexibel inzetten. We analyseren je noden, je vertrekpunt en waar jij graag van ontzorgd wordt.
De lokale zelfstandige komt met ons basis pakket al een heel eind. Heb je graag toch meer ondersteuning? Dan kijken we uiteraard mee naar de mogelijkheden. Onze ervaring leert dat een KMO eerder naar de 6 – 8 uur per week groeit.