Administratiekantoor

Addmodum staat zelfstandigen bij als extern administratiekantoor. We brengen orde & rust in je administratie en volgen ze wekelijks op. Zo ben jij zeker dat al je facturen, paperassen en personeelszaken op tijd opgevolgd worden.

Wat doet een administratiekantoor?

Als administratief kantoor spelen we op verschillende disciplines. Ons team bestaat uit verschillende specialisten in hun divisie. Door hen samen te brengen geniet jij van continuïteit en een specialist op elke taak.

Onze Payroll diensten

HR

Je kan op ons rekenen voor de administratieve en de menselijke kant van je personeelsbeleid.

Zo helpen we
  • Opvolging sociaal secretariaat
  • Pensioensparen
  • Verzekeringen
  • Verjaardagen & feestelijkheden
  • ...

Meer expertise en mankracht dankzij een payroll expert

België heeft een ingewikkelde sociale wetgeving. Extra expertise om je te ondersteunen met je payroll is dus geen overbodige luxe.

Onze payroll experten zijn up-to-date wat betreft de laatste nieuwe wijzigingen in de salariswet- en regelgeving. Zo stellen we loonpakketten op maat samen voor jou en je werknemers.

Investeer meer tijd en geld in je core business

Dankzij een payroll specialist beschik jij over meer middelen om te investeren in je kerntaken. Iemand vast in dienst nemen die zich ontfermt over je payroll en administratie is een kostelijke affaire. Het uitbesteden daarentegen, is een investering met een mooi rendement.

Schakel een payroll specialist in en stel je grijze haren nog eventjes uit.

Je administratie op orde dankzij een extern kantoor

Wij zijn geen boekhouder, wel bouwen we de brug tussen jou en je boekhouder. Zo bespaar jij op je boekhouder en kan je boekhouder focussen op wat ze het liefste doen. Je administratie wordt wekelijks opgevolgd door ons team, zo heb je steeds een actueel zicht op je cijfers, mis je geen facturen en wordt je personeel opgevolgd.

We bekijken graag hoe we jou kunnen ontzorgen.

Administratie - Annelies van Addmodum

Een administratiekantoor inhuren

Je kan ons uiteraard inschakelen voor jouw administratie. We werken steeds op maat. Hiervoor komen we graag eens langs, zo kunnen we jullie situatie in kaart brengen. Het ene bedrijf zoekt vooral HR ondersteuning terwijl anderen beroep doen op een administratiekantoor voor hun facturatie.

Wij zijn een online administratiekantoor

Dat wil zeggen dat we jou volledig online kunnen ondersteunen. Heb je liever dat we ter plaatse komen? Geen probleem! We merken echter dat voor de wekelijkse administratie veel digitaal kan verlopen. Zo kunnen we jouw opvolging het effectiefst inzetten.

Administratiekantoor Addmodum

Het addmodum team

Iedere administratieve medewerker heeft een eigen specialisatie. Zo kunnen we als team elke uitdaging aan.

Annelies

all-round administratie

Brengt orde in je (complete) chaos

Karen

HR & payroll specialist

Optimaliseert lonen, kosten en beantwoordt vragen van jouw medewerkers

Ann

all-round administratie

Ondersteunt jouw administratie van A tot Z

Sylke

boekhouding

Zet alles klaar voor je boekhouder

Polin

all-round administratie

Verwerkt al je documenten

Hoeveel kost een administratiekantoor?

Ieder administratiekantoor hanteert andere tarieven. Afhankelijk van het takenpakket zal je dus tegen andere kosten aanlopen. Om je een correct beeld van de prijs van een administratiekantoor te bezorgen maken we graag een offerte op maat. Zo weet je precies hoeveel het kost om je administratie uit te besteden.

Hoe werken wij?

Je kan bij ons terecht voor wekelijkse ondersteuning, vanaf 2 uur per week. Die uren kunnen we flexibel inzetten. We analyseren je noden, je vertrekpunt en waar jij graag van ontzorgd wordt.

De lokale zelfstandige komt met ons basis pakket al een heel eind. Heb je graag toch meer ondersteuning? Dan kijken we uiteraard mee naar de mogelijkheden. Onze ervaring leert dat een KMO eerder naar de 6 – 8 uur per week groeit.

×

Hoe kunnen we jou ontzorgen?

× Hoe kunnen we jou ontzorgen?