Extern administratief medewerker

Extern administratief medewerker: taken en voordelen

Addmodum fungeert als extern administratief medewerker voor zelfstandigen en kmo’s. Zo hoef je niemand extra aan te nemen. Ons team van experten neemt immers alle administratieve taken over. Een extern administratief medewerker brengt rust in je papierwerk en bedrijf. Zo ben jij zeker dat alle administratieve verplichtingen tijdig en correct doorgevoerd worden.

Ontdek hoe Addmodum een verschil maakt voor jouw administratie:

  • Alles opgeteld meer dan 140 jaar ervaring met onmiddellijk inzetbare kennis
  • In-house team van experten op vlak van administratie, HR en financiële administratie
  • Eigen kantooruitrusting op locatie van Addmodum
  • Permanente controle over jouw papierwerk
  • Ondersteuning al vanaf 2u per week
  • Indien gewenst komen onze experten bij jou ter plaatse

Schakel vandaag nog een extern administratief medewerker in. En focus weer op de kernactiviteiten van jouw bedrijf.

Annelies Van Orshoven - Addmodum

Annelies

Zaakvoerster
03 375 60 30
annelies@addmodum.be


Addmodum ontzorgt ons volledig van onze administratie rond facturatie en algemene ondersteuning. Al onze post komt ondertussen rechtstreeks aan en wordt verwerkt in het systeem.

Ik krijg een makkelijk overzicht met zicht op de cijfers, top! Niets is te veel, na een belletje is het uit mijn hoofd en maken zij het in orde.

Erik

Pebble

De taken van een administratief medewerker bij Addmodum

Het team van Addmodum bestaat uit administratieve duizendpoten en experten. Elk met hun eigen specialisatie en discipline. Schakel ons sociaal bureau in en profiteer van dit all-round team met administratieve medewerkers. Een extern administratief medewerker voert verschillende taken uit met betrekking tot administratie, financiële administratie en HR.

Administratie

Onze administratief medewerker beheert de administratie van zelfstandigen en kmo’s:

Fincanciële administratie

Voorkom fouten. Beslis om jouw facturatie uit te besteden:

Human Resources

Je kan op Addmodum rekenen voor je volledige HR administratie:

Je volledige administratie uitbesteden? Het team administratieve medewerkers van Addmodum staat voor je klaar. Wij nemen al jouw papierwerk met plezier én de nodige kennis van zaken over.

Neem vandaag nog contact op met onze experten en laat weten welke dienst je nodig hebt van ons.

Voordelen van een extern administratief medewerker

Een administratief medewerker focust zich volledig op het correct en vooral tijdig uitvoeren van alle administratieve verplichtingen. Denk aan het verwerken van je inkomende en uitgaande facturen en het bewaren van orde in je papierwerk. Daarnaast stelt hij ook alle wettelijke en fiscale documenten op betreffende jouw personeel. Een degelijke financiële administratie is wel degelijk van cruciaal belang voor de continuïteit en prestaties van je bedrijf.

De meeste zelfstandigen en kmo’s beschikken helaas niet over voldoende budget om hiervoor iemand voltijds in dienst te nemen. Dat is exact waar Addmodum het verschil maakt. Schakel ons sociaal bureau in en profiteer van alle diensten en kennis van een intern administratief medewerker. Het voelt alsof wij rechtstreeks deel uitmaken van jouw eigen team, maar dan zonder de bijkomstige personeelskosten van een vast personeelslid. Je betaalt enkel voor het uitvoeren van externe taken.

Zeg vaarwel tegen de vele bezoekjes aan je boekhouder en sociaal secretariaat. Addmodum bouwt een brug tussen jou en al je externe partners. En voorziet een transparante aanpak waarbij je rechtstreeks in contact staat met je eigen contactpersoon. Bovendien geniet jij van alle expertises en specialisaties onder één dak.

Administratie - Annelies van Addmodum
kosten externe administratie

Kosten van externe administratieve hulp

Elk bedrijf heeft specifieke administratieve ondersteuning nodig. Net daarom werken wij als administratiekantoor enkel op maat van jouw onderneming. Afhankelijk van jouw noden en behoeften stellen wij een passende offerte op.

Bepaal zelf het aantal uren dat jouw extern administratief medewerker besteedt aan jouw papierwerk. Kies je ervoor om je administratie volledig uit handen te geven aan onze extern administratief medewerkers? Of schakel je enkel hulp in bij je financiële administratie? Laat je Addmodum een wekelijkse ondersteuning uitvoeren? Of heb je voldoende met 2 uur per week?

Kleine zelfstandigen hebben meestal voldoende aan ons basispakket. Een iets grotere kmo rekent beter op administratieve hulp van 6 tot 8 uur per week.

De samenwerking met een extern administratief medewerker

Heb jij als zelfstandige of kmo nood aan de ondersteuning van een extern administratief medewerker? Dan plannen wij graag eerst een bezoek in om te bekijken waar jouw administratieve noden en behoeften liggen. En analyseren we hoe Addmodum jou op de beste manier begeleidt. We doen een samenwerkingsvoorstel en gaan pas aan de slag wanneer jij volledig akkoord bent.

Vanaf dag één krijg jij van ons een persoonlijke contactpersoon toegewezen. Een medewerker van Addmodum die jouw dossier door en door kent. En daarnaast continu samenwerkt met onze andere experten, zodat jij altijd de beste hulp en ondersteuning krijgt.

Jij kiest hoe je alles communiceert met je contactpersoon. Ofwel geef je alles digitaal door, ofwel komen we met plezier bij je langs op kantoor.

Administratiekantoor Addmodum
addmodum

Schakel een extern administratief medewerker in van Addmodum

Doe beroep op een extern administratief medeweker van Addmodum en haal een volledig team van experten in huis. Niet letterlijk, maar op afstand. Zo focus jij je dagelijks op de kern van je bedrijfsactiviteiten.

Vertrouw op onze expertise op vlak van administratie, financiële administratie en HR. Schakel Addmodum vandaag nog in en bespaar onnodige personeelskosten en bijhorende kopzorgen.

Ook expert in het uitvoeren van deze taken? Bij Addmodum houden we altijd een stoeltje extra vrij, vraag gerust informatie om ons team te versterken.