Schoonheidssalon administratie

Verzorg de administratie van je schoonheidssalon

Heb je je eigen schoonheidssalon of wil je graag starten als zelfstandig schoonheidsspecialiste? Raadpleeg dan zeker een extern administratiekantoor om ervoor te zorgen dat je administratie en boekhouding op orde is. Jouw interesses zijn het verwennen en laten schitteren van je klanten, niet om je administratie te verwerken en bij te houden.

Administratie-schooheidssalon

Houd de administratie van je schoonheidssalon correct bij

Administratie heeft bij veel zelfstandige een negatieve connotatie. En we kunnen ze geen ongelijk geven. Administratie haalt het bloed van onder je nagels vandaan. Als zelfstandige ben je heel de dag druk in de weer. Je wilt dan niet na je openingsuren of op je vrije zondag nog bezig zijn met het bijhouden en verwerken van je administratie.

Gelukkig springt ons team met veel plezier op jouw administratieve taken.

Boekhouding van je schoonheidssalon

Als zelfstandige ben je btw-plichtig. Je moet dan ook elk kwartaal een btw-aangifte doen. Om die aangifte vlot en efficiënt te laten verlopen is het belangrijk om wekelijks je administratie te verwerken. Maar dit is in realiteit niet het geval. Je stelt het uit of je denkt er gewoonweg niet aan. Wat meer dan logisch is.

Dit zorgt er wel voor dat je op het einde van het kwartaal met de handen in het haar zit. Dan moet je plotseling je administratie van de afgelopen drie maanden beginnen te verwerken. Op zo’n momenten maak je fouten. Fouten die je zuur kunnen opbreken op lange termijn.

Waarom de administratie van je schoonheidssalon uitbesteden?

Door het uitbesteden van je administratie vermijd je dat er fouten insluipen. Een extern administratief medewerker is erop getraind om je administratie wekelijks bij te houden. Dit zorgt ervoor dat jij te allen tijde een duidelijk beeld hebt van de financiële staat van je schoonheidssalon.

Daarnaast denkt een administratief medewerker met je mee. Ze geeft advies waar nodig, zodat jij je optimaal kan focussen op hetgeen je graag doet: klanten laten schitteren.

Personeelsadministratie van je schoonheidssalon

Heb je personeel in dienst of ben je van plan om personeel aan te nemen? Dan dien je je personeelsadministratie op orde te hebben. Dit is één van de meest complexe takken van administratie, dus laat je bijstaan door experts.

Waarom de personeelsadministratie van je schoonheidssalon uitbesteden?

Je werknemers / werkneemsters zijn de mensen die je schoonheidssalon draaiende houden. Je wilt deze dan ook soigneren. Een administratief medewerker begeleidt je in het opstellen van arbeidscontracten tot het correct uitbetalen van je personeel. Daarbovenop zijn er nog een heleboel extraatjes die je kan geven aan je personeel.

Moraal van het verhaal: laat je bijstaan door iemand met de nodige administratieve expertise.

Personeelsadministratie-schoonheidssalon

Laat je bijstaan door een administratief expert

In het verwerken van je digitale administratie kruipt ook best veel tijd. Niet iedereen vindt dat even boeiend om te doen. Vooral de kostbare tijd die je aan je administratie besteedt, is niet meer beschikbaar voor andere taken of opdrachten.

Als externe administratieve medewerker verwerken wij bij Addmodum deze tijdrovende taken voor jou. We optimaliseren het administratieve proces binnen je organisatie. Ook creëren we duidelijke structuren en workflows die de basis vormen voor het succes van je bedrijf.

×

Hoe kunnen we jou ontzorgen?

× Hoe kunnen we jou ontzorgen?