Administratief medewerker

Addmodum staat zelfstandigen bij als extern administratief medewerker. We brengen orde & rust in je administratie en volgen ze wekelijks op. Zo ben jij zeker dat alles op tijd opgevolgd worden.

  • 143 jaar samengestelde ervaring, onmiddellijk inzetbare kennis
  • In-house expertenteams (HR, boekhouding, administratie)
  • Gegarandeerde permanentie
  • Al vanaf 2 uur per week
  • Eigen uitrusting (computers, …)
  • Ook bij jou op kantoor
Annelies Van Orshoven - Addmodum

Annelies

Zaakvoerster
03 375 60 30
annelies@addmodum.be


Addmodum ontzorgt ons volledig van onze administratie rond facturatie en algemene ondersteuning. Al onze post komt ondertussen rechtstreeks aan en wordt verwerkt in het systeem.

Ik krijg een makkelijk overzicht met zicht op de cijfers, top! Niets is te veel, na een belletje is het uit mijn hoofd en maken zij het in orde.

Erik

Pebble

Wat doet een administratief medewerker?

Als administratief medewerker spelen we op verschillende disciplines. Iedere administratieve medewerker heeft zijn eigen specialisatie. Samen vormen we zo een all-round administratief medewerker met tonnen kennis en ervaring.

Administratie

Ons team staat dagelijks KMO's en zelfstandigen bij in het beheren van hun bedrijf.

Zo helpen we
  • Algemene administratie
  • Facturen verwerken
  • Aankoopbeheer
  • Veiligheid & preventie

Boekhouding

Boekhouding bevat veel administratieve taken. Wij zorgen graag voor de juiste opvolging.

Zo helpen we
  • Inboeken in- en uitgaande facturen
  • Boekhouding clean houden
  • Opvolging documentenstroom
  • Debiteurenbeheer

HR

Je kan op ons rekenen voor de administratieve en de menselijke kant van je personeelsbeleid.

Zo helpen we
  • Opvolging sociaal secretariaat
  • Pensioensparen
  • Verzekeringen
  • Verjaardagen & feestelijkheden

Een administratief medewerker om orde op zaken te stellen

Wij zijn geen boekhouder, wel bouwen we de brug tussen jou en je boekhouder. Zo bespaar jij op je boekhouder en kan je boekhouder focussen op wat ze het liefste doen. Je administratief medewerker gaat wekelijks aan de slag. Zo heb je steeds een actueel zicht op je cijfers, mis je geen facturen en wordt je personeel opgevolgd.

Hoe kunnen we jouw administratie ontzorgen?

Administratie - Annelies van Addmodum

Een externe administratie medewerker

Ieder bedrijf krijgt te maken met facturen, creditnota’s en een hele hoop andere papieren. Een administratief medewerker brengt orde en structuur in alle inkomende en uitgaande documenten.

Onze kracht zit in de combinatie van ons team. Iedereen heeft een eigen specialisatie. Hierdoor geniet jij van een administratieve kracht met ervaring in verschillende disciplines.

Administratiekantoor Addmodum

Het addmodum team

Iedere administratieve medewerker heeft een eigen specialisatie. Zo kunnen we als team elke uitdaging aan.

Annelies - Administratieve hulp

Annelies

workflow & HR 

Brengt orde in je (complete) chaos

Ann - Administratie hulp voor zelfstandigen

Inge

operationeel manager

Zet je administratie op rolletjes

Ann - Administratie hulp voor zelfstandigen

Ann

all-round administratie

Ondersteunt jouw administratie van A tot Z

Hulp bij administratie - Polin

Linda

all-round administratie

Zorgt voor een vlotte administratie

Ann - Administratie hulp voor zelfstandigen

Lut

financiële administratie

Start je dossier op en stuurt bij waar nodig

Geert

financiële administratie

Dossier verantwoordelijke

Hulp bij administratie - Polin

Heidi

financiële administratie

Zet de puntjes op de i in je administratie

Hulp bij administratie - Polin

Polin

all-round administratie

Verwerkt al je documenten

Hoeveel kost een administratief medewerker?

Wanneer je een full-time administratief personeelslid aanneemt tel je al snel heel wat centen neer. Onze kracht zit in onze werking. Je kan ons inschakelen in blokken van 4 uur per week.

Ons doelpubliek? Zelfstandigen en KMO’s. Mensen die hun administratie niet zelf willen doen en op zoek zijn naar ondersteuning. Daarbij kijken we vooral naar bedrijven die nog geen full-time administratief medewerker kunnen aannemen, willen genieten van gegarandeerde continuïteit of expertise binnen verschillende domeinen nodig hebben.

Hoe werken wij?

Je kan bij ons terecht voor wekelijkse ondersteuning, vanaf 2 uur per week. Je kan jouw administratief medewerker  flexibel inzetten. We analyseren je noden, je vertrekpunt en waar jij graag van ontzorgd wordt.

De lokale zelfstandige komt met ons basis pakket al een heel eind. Heb je graag toch meer administratieve ondersteuning? Dan kijken we uiteraard mee naar de mogelijkheden. Onze ervaring leert dat een KMO eerder naar de 6 – 8 uur per week groeit.

×

Hoe kunnen we jou ontzorgen?

× Hoe kunnen we jou ontzorgen?